اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که از زمان معرفی آن در سال 2010 تاکنون رشد چشمگیری داشته است. در این پلتفرم کاربران عکس‌ها و ویدیوهای خود را با مخاطبین‌شان به اشتراک می‌گذارند.اینستاگرام با بیش از 500 میلیون کاربر فعالی که دارد بدون شک می‌تواند ابزار بسیار قدرتمندی در بازاریابی محسوب شود.

سال 2011 که وارد دانشگاه شدم، اینستاگرام تازه محبوب شده بود. من فقط می‌دانستم که کاربران در اینستاگرام عکس می‌فرستند و دنبال‌کنندگان‌شان هم آنها را لایک می‌کنند. وقتی در سازمان مسئول بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شدم متوجه شدم که هنگام نوشتن استراتژی‌های بازاریابی باید از اینستاگرام استفاده کنم.

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها